вівторок, 22 грудня 2015 р.

JAVAGR8 в шкільному курсі інформатики





Доброго дня, шановні колеги!

Передаємо прохання Сергія Іщерякова, викладача SmartMe University


"Зараз я впритул працюю із навчальною програмою курсу Інформатики 5-9 класів для дітей, що вивчали інформатику в 2-4 класах. Завдання – спробувати реалізувати змістову лінію алгоритмізації та програмування цієї програми на Java вже з 5-го класу. На мій погляд, оболонка Lazarus, що широко застосовується на даний момент, є засобом візуального програмування, проте – не об’єктного. А перехід до вивчення в школі саме об’єктного програмування є невідворотнім. До того ж перспектива програмувати Android, на мій погляд, буде додатковою мотивацією для учнів.
Попередньо пропонується наступний узагальнений зміст програми 5-9 на Java (прошу подивитись відеоурок за посиланням
JAVAGR8. Що можна запрограмувати після кожного етапу навчання - https://www.youtube.com/watch?v=CzDyQ3-O9fA):
5 клас – структурне програмування до вкладених for включно,
6 клас – ознайомлення із об’єктним програмуванням до JavaFX включно,
7 клас – ознайомлення із XML та програмуванням на Android,
8…9 класи – заглиблення у основи об’єктного програмування.
Я спочатку був не впевнений, чи не зарано 5-6-класникам давати об’єктне програмування, але тепер, маючи деякий досвід, переконаний, що на рівні ознайомлення треба це робити. Питання не в принципі – давати, чи не давати, а в рівні доступності викладення матеріалу.
Пропоную вашій увазі ще чотири посилання з Youtube–
1. Загальний відеоурок
JAVAGR8. Відео інструкція з встановлення IDE Eclipse - https://www.youtube.com/watch?v=xcKAn5bBaBU


2. Урок 1 для 5-го класу
JAVAGR8.Ознайомлення із IDE Eclipse. Перша Java-програма - https://www.youtube.com/watch?v=qjTWV_-W7Lw

3. Урок 2 для 5-го класу
JAVAGR8.Виведення результатів арифметичних операцій. Конкатенація текстів - https://www.youtube.com/watch?v=u9o6usc3tUY

4. Урок 1 для 6-го класу
JAVAGR8. Класи в об'єктному програмуванні. Оголошення полів класу - https://www.youtube.com/watch?v=4Ncya1PdBbA
Прошу витратити трохи часу і переглянути відеоуроки. Якщо матеріал зацікавив вас, тоді прошу зайти за посиланням
http://mon.smartme.university/accounts/login/…
зареєструватись і безкоштовно переглянути ще:
Урок 3 для 5-го класу
Змінні. Типи змінних. Оголошення та ініціалізація змінних. Перетворення типів змінних
Урок 2 для 6-го класу
Поняття об’єкту. Оператор new. Ініціалізація та зміна значень полів
Урок 3 для 6-го класу
Методи. Структура методу. Методи класу String

Сподіваюсь, що перших трьох уроків для 5-го і перших трьох уроків для 6-го класів достатньо, щоб сформувати думку щодо ідеології всього відеокурсу для 5-9 класів. Відмічу, що в кожному уроці розглянуто приклад виконання домашнього завдання з попереднього уроку. Звертаю також увагу, що відеокурс розроблено ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ, проте в кожному уроці я звертаюсь до учнів, тобто я спробував викласти матеріал вже із врахуванням рівня підготовленості 5-6-класників (після Scratch у 2-4 класах!!!). Можливо, мене інколи занесе у щось неприйнятно складне. Поправте, будь ласка…
Якщо, все ж таки, у вас сформується думка про принципову неприйнятність матеріалу для 5-6 класів – також прошу поділитися нею зі мною.
Якщо ви попередньо переконаєтесь, що матеріал курсу є прийнятним для навчального процесу, тоді я попрошу допомогти мені з інформуванням вчительської спільноти про існування такого курсу. Саме це – зміст мого прохання!
Деякі пояснення.
1.Повний курс для 5-го та для 6-го класів (по дванадцять уроків) буде розміщено на сайті SmartMe до 30 грудня цього року. Дванадцять уроків для 7-го класу буде розміщено до кінця січня (орієнтовно).
2.Відеокурс буде платним. Вартість уроків для одного року навчання – 70 грн., тобто вартість 36 уроків для 5…7 класів – 210 грн, купувати відеоуроки можна для кожного року окремо.
Інформування колег прошу здійснювати наступним чином.
1.Мабуть, кожний з 30…40 тисяч вчителів інформатики в Україні має власну електронну скриньку. Мабуть, кожний з вас має кілька десятків електронних адрес ваших колег. Використовуючи технологію “мережевого маркетингу”))) ми можемо на протязі невеликого терміну часу “сарафанним радіо” сповістити всіх вчителів інформатики про ці відеоуроки.
2.Я попрошу переслати цього листа вашим колегам, можливо, із власними рекомендаціями – ваші колеги, мабуть, мене не знають… Копію вашого листа до колег із їхніми електронними адресами прошу направити до мене на спеціально створену мною скриньку ismismif@gmail.com з темою informatic59.
3.Прошу попросити ваших колег зробити аналогічне – повідомити вже їхніх колег і так за циклом while… Та проінформувати мене…
4.Таким чином, між іншим, я збираюсь утворити банк електронних адрес вчителів інформатики України і продовжувати їм повідомляти про нові ініціативи. Наприклад, про конкурс інформаційних технологій, що буде проходити під егідою Українського центру позашкільної освіти МОНУ в 2017 році в три етапи: чотиримісячне дистанційне Java-навчання, тритижневі літні Java-табори, тритижневий Android-хакатон в київському Артеку… Між іншим, гроші від відеоуроків буде прозоро скеровано (ще не знаю, в якій пропорції) на компенсацію транспортування, проживання та харчування учнів і вчителів в літніх таборах. Посилання на конкурс буде спрямовано до кінця грудня. Також прошу запропонувати переглянути посилання http://uon.dnepredu.com/uk/site/news/view/id/556
де викладено інформацію про публічний захист в грудні цього року 10-11-класниками Дніпра чотирьох Android-проектів.
І дуже цікаві новини із США: https://m.hightech.fm/2016/12/16/ibm-employees"
Поділитися :

0 коментарі:

Дописати коментар